Kortingen maart | Bespaar Tot 20% op geselecteerde gordijnen en rolluiken. Koop nu

Hoe kunnen wij u helpen?

Dank voor uw interesse in onze VELUX producten. Voor bijkomende informatie, klik op één van de links aan de linkerzijde of onderzijde van deze pagina.

Betaling

Veiligheid

Betaling kan met Bancontact, Visa, Mastercard & PayPal. Er zal u gevraagd worden om uw kaartnummer, vervaldatum en het uit drie cijfers bestaande veiligheidsnummer in te voeren (voor Maestro is dit veiligheidsnummer niet nodig). Wij bieden hoge beveiliging tegen verlies, misbruik en ongeautoriseerde toegang tot uw persoonlijke data en betalingsdetails.

Processing en data transfers tussen uw web browser en onze server voor validatie van uw krediet of uw debet kaart gebeurd via de beveiligde internet connectie (SSL) van onze betaalpartners Computop en European Merchant Services (kortweg EMS). Zodra uw kaart of betaling aanvaard is, sturen wij u een orderbevestiging per e-mail.

PayPal

Betalingen zijn mogelijk via PayPal. Tijdens het betalingsprocess zult U gevraagd worden om in te loggen bij Uw persoonlijke PayPal account.
Het is ook mogelijk verder te gaan met de betaling zonder een bestaande PayPal account, en met behulp van Uw creditcard de betaling af te ronden. Na de betaling in PayPal zult U teruggeleid worden naar onze webshop en een bevestiging te krijgen waarop te lezen is dat de betaling geslaagd is.

 

Bancontact

Via deze webshop kunt u betalen met Bancontact. Een betaling via Bancontact uitvoeren is eenvoudig. U betaalt met uw kaartnummer en de vervaldatum van uw betaalkaart. Beiden staan vermeld op uw betaalkaart. Via de 'digipas' keurt de u de betaling met deze betaalmethode goed via de eigen bankomgeving. Bancontact is wel een betaalmethode waarmee u uw bestelling direct (en dus 100%) vooruitbetaald.

Betalen met Creditcard en Debitcard

3D Secure


Wat betekent 3D Secure?
3D Secure, ook wel beveiligde 3D-authenticatie of 3DS genoemd, is een fraudepreventiemaatregel die oorspronkelijk werd gelanceerd door Visa (als Verified-by-Visa) in 2001. Het fungeert als een extra beveiliging bij het ontvangen van betalingen met een kaart. Het geeft klanten een veilige authenticatiestap voordat ze online aankopen kunnen doen. Zo wordt verzekerd dat ze de juiste kaartgegevens gebruiken om te helpen beschermen tegen fraude bij betalingen met kaarten. 3DS wordt ondersteund en herkend door grote debet- en kredietkaartmaatschappijen, waaronder VISA, Mastercard (als Mastercard Secure Code) en American Express (als American Express SafeKey).
 
Hoe werkt beveiligde 3D-authenticatie?
U bent waarschijnlijk al eerder beveiligde 3D-authenticatie tegengekomen als u ooit online voor iets hebt betaald. Wanneer u klaar bent om voor ons product online te betalen, wordt u doorgestuurd naar de 3D-beveiligde pagina op de website van uw debet- of kredietkaartmaatschappij. Op de website van die maatschappij wordt u ofwel een wachtwoord gevraagd (dat u al bij uw bank heeft ingesteld) of moet u een authenticatiecode invoeren (die automatisch naar uw bevestigde mobiele telefoonnummer wordt gestuurd). Nadat u de juiste gegevens hebt ingevuld, wordt de betaling goedgekeurd door de maatschappij van de kaart en wordt u teruggeleid naar onze bevestigingspagina. Dit gaat heel snel. Eenmaal terug op onze site ontvangt u een bevestigingsmail dat de betaling goed is ontvangen.
 
Hoe kan ik me aanmelden voor Verified by Visa / Mastercard Secure Code?
Verified by Visa en Mastercard Secure Code worden aangeboden door banken en dienstverleners, niet rechtstreeks door Visa / Mastercard. We raden u aan rechtstreeks contact op te nemen met uw bank of dienstverlener.
 
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeet?
U kunt een wachtwoord eenvoudig opnieuw instellen. De manier waarop hangt af van uw bank. Als het bericht Verified by Visa / Mastercard Secure Code op het scherm verschijnt nadat u uw kaartgegevens hebt ingevoerd, is er waarschijnlijk een optie 'wachtwoord vergeten'. Als u hierop klikt, worden enkele gegevens gevraagd die u bij het aanmelden heeft opgegeven. U kunt uw wachtwoord snel opnieuw instellen en doorgaan met winkelen.
 
Mijn bank stuurt een code naar mijn telefoon, maar soms ontvang ik die niet. Wat moet ik doen?
Neem daarvoor rechtstreeks contact op met uw bank, zodat zij het probleem kunnen onderzoeken. Het kan iets heel eenvoudig zijn (een onjuist nummer bijvoorbeeld). Meestal wordt dit snel via de telefoon opgelost.