We werken hard om dit jaar te leveren, maar weet dat je bestelling begin 2025 kan aankomen.
Klantenservice VELUX België

Hoe kunnen wij u helpen?

Dank voor uw interesse in onze VELUX producten. Voor bijkomende informatie, klik op één van de links aan de linkerzijde of onderzijde van deze pagina.

Levering

 

Volg uw zending
Bekijk de huidige status van uw bestelling op onze VELUX Order Tracker

-> Volg de levering van uw VELUX bestelling

 

Leveringsadres

Leveringen vinden plaats op werkdagen tijdens de kantooruren, en er moet getekend worden voor ontvangst. Helaas kunnen wij u het uur van levering niet vooraf communiceren.

Indien u niet thuis kan blijven tijdens de dag, kan u een ander leveringsadres doorgeven, zoals bijvoorbeeld uw werkplek. Gelieve dan de naam van het bedrijf te vermelden, evenals uw naam en voornaam.
Vb: VELUX Belgium, T.a.v. Jan Peeters

Goederen besteld via deze e-shop worden uitsluitend in België geleverd.Kleurstalen worden met de gewone post geleverd; hiervoor hoeft u niet thuis te blijven.


Leveringstermijn en/of -adres wijzigen na bevestiging van bestelling
Onze Klantendienst kan geen wijzigingen aanbrengen aan uw bestelling. Om het leveringsadres te veranderen of de leveringstermijn uit te stellen, zie “Levering opvolgen”.

Levering opvolgen
De dag vóór de levering krijgt u een e-mail en sms van de transporteur. De dag van levering ontvangt u opnieuw een e-mail en sms van de transporteur met een tijdsvenster van 1 uur waarbinnen uw pakket geleverd wordt.

VELUX maakt gebruik van Logistieke dienstverlener DPD. Op de pagina van DPD kunt u terugvinden wanneer uw pakket aan u wordt aangeboden:

https://www.dpd.com/be/nl/

Op uw orderbevestiging treft u daarnaast aan wanneer u de producten mag verwachten. 
Zodra de zending is overgedragen aan DPD ontvangt u per e-mail een link waarmee u uw zending kunt Track&Tracen.

U ontvangt sms-berichten op het telefoonnummer dat u bij de bestelling hebt opgegeven, waaronder:

  • Een melding de dag voor de levering
  • Een melding op de dag van de levering met een tijdslot van 1 uur
  • Interactieve optie om een alternatieve bezorgdatum te kiezen
  • Interactieve optie om een afleverpunt te kiezen

Let op! Door de grote drukte bij DPD kan er vertraging ontstaan in de levering van het pakket. Via de website van de DPD kunt u op basis van de Track&Trace code precies zien waar uw pakket zich bevind.

Leveringskosten


DPD pakketpunt: Gratis

DPD thuisbezorging: €8

Pakketten zwaarder dan 20 kg en langer dan 100 cm komen niet in aanmerking voor bezorging bij een DPD pakketpunt. 

Kleurstalen worden gratis geleverd. 

Aansprakelijkheid

VELUX Belgium kan niet aansprakelijk gesteld worden voor een vertraging van de levering onafhankelijk van haar wil. Indien het bestelde product niet meer voorradig is, zal VELUX Belgium u hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte brengen. U kan dan kiezen om uw bestelling te annuleren of om een ander product te bestellen. VELUX Belgium kan in geen geval aansprakelijk gesteld worden voor schade die zou voortkomen uit het niet voorradig zijn van een product.

Waar leveren we?

We leveren alleen aan adressen in België voor bestellingen op deze site. Als u uw producten naar een ander land wilt verzenden, bezoek dan een van onze andere winkels. Bekijk een lijst met VELUX winkels op www.veluxshop.com. Er kunnen speciale voorwaarden van toepassing zijn.